Günaydın canım: )
Ben de bebişle gece mesaisi yaptım şimdi tekrar uyuycak inşallah uyuycam
Günaydin canım ben 5.30 da uyandım oğlum uyandırdı yani
Günaydın canım ben senden daha erkenciyim 05.00 da kalktık hala bı umut uyusa da uyusam diye bakıyorum.
Görürüm kasımdan sonra
Uyu uyu bu günlerini çok ararsın inan
Günaydın diyelim o zaman bizde anca bebekle uğraş bu saate kadar
1,512,559 soru
24,670,805 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın