Ben ilk kızımda yaptırmadım şimdi yine hamileyim yine yaptırmayacam çok gereksiz bir şey söyle arastir çok gereksiz hemde sadece tokluk açlık şekerime baktırdım gayet iyi dedi kızım şuan 2 yaşında çok şükür iyiz
1,512,801 soru
24,673,938 cevap
367,431 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın