İyi akşamlar hanımlar. Kızım 2 buçuk yaşın da bugün hastalandı doktora götürdüm bogaz enfeksiyonu dedi. Öksürükte var öksürük şurubu olarak bunu verdi. Eve gelince içini okudum araştırdım ama 6 yaşından küçük çocuklar da kullanılmaz diyor. Kullanan var mı acaba.
Bitkisel balgamlida kuru oksuruktede faydali bogaz enfeksynlarina karsida koruyor 3 ay kullandk koruma amacli
1,512,183 soru
24,666,019 cevap
366,978 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın