Kızlar kalan patik iplerinden yaptım yazıktır atmaktansa bunu kışın doguracam zaten saguk burası ya
Bence çok guzel olmus degerlendırmıssın ne guzel Allah saglıkla kucagına alıp giydirmeyi nasip etsın ınsallah
Ellerine.saglik canım güzel olmuş
1,512,787 soru
24,673,849 cevap
367,421 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın