Telefondaki güzel değil malesef en güzeli bilgisayardan oynamakdı
Yaa çocukluğum nerdesinn ne oynardik yaaaa
Küçükken ateride coook oynadim canim. Ama telefonda oynadıklarımız atarideki nin verdiği zevki huzuru vermiyor.
1,512,676 soru
24,672,180 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın