Canım ben işe başladım ama çalışan kadın ev hanımı olan kadın arasında pek bi fark yok ya sonuçta biz işteyken temizliği yemeği kimse yapmıyor işten gelince yine tüm işler çocuk bize bakıyor
Bende öğretmenim. Ev hanımlığı bana daha rahat geldi Ne güzel temizliğimi, yemeğimi yapıp oturuyorum. Gereksiz sinir stres vs yok
1,512,257 soru
24,666,892 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın