Eğilip kalkma diye almış. Oysa asgari ücretle çalışıyor ben kabul edemem dedim ama çok zorladı. Çok duygusallaştım. Hakları ödenmez ❤
Gule güle kullan canım
Benim de babam olsun mu hepimiz din kardeşiyiz neticede güle güle kullanın inşallah :)
1,512,804 soru
24,674,025 cevap
367,432 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın