0 oy
164 göst.
Diğer kategorisinde (13 puan) tarafından

Merhaba bayanlar, özellikle hamiş ve bilgisi olan anneler :) Bebeğinizi ne tarafta hissediyorsunuz. Ve cinsiyetleri neler? Ne tarafta olduğu ile cinsiyetin alakası var mı sizce ? Teşekkür ederim şimdiden cevaplarınız için:)

2 Cevaplar

0 oy
(20,948 puan) tarafından
Valla alakası varmı bilmiyorum ilkinde bebeğim ortadaydi yada sağ da solda değişiyordu erkekti bu ikinci ncı de kasıkta sürekli çok aşağıda hatta 
-Reklam-
0 oy
(187,523 puan) tarafından
net bi yerde degil icerde fink atiyo dolanip duruyo dolandini icin kordon dolanmasi oldu zaten

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 407 göst.
0 oy
8 cevap 251 göst.
24 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Fadik63 (216 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 581 göst.
22 Şubat 2023 Diğer kategorisinde Gulc (192 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 156 göst.

Kategoriler


1,512,806 soru

24,674,036 cevap

367,433 kullanıcı

...