0 oy
145 göst.
Diğer kategorisinde (13 puan) tarafından

Merhaba bayanlar, özellikle hamiş ve bilgisi olan anneler :) Bebeğinizi ne tarafta hissediyorsunuz. Ve cinsiyetleri neler? Ne tarafta olduğu ile cinsiyetin alakası var mı sizce ? Teşekkür ederim şimdiden cevaplarınız için:)

notu ile kapatıldı: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 578 göst.
0 oy
1 cevap 129 göst.
6 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Asrinrana (2 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,332 cevap

367,397 kullanıcı

...