Kızlar oglum iki üç gündür ayagım ağrıyo diyo bakıyorum ya topal yürüyo yada parmaklarının ucunda
Normalde ayağında 6mm kısalık vardı doktor ya birden artar yada durur demişti :(
Ya çoğaldıysa :( miniğimin ayağında birşey varsa :((((
Randevu aldım 1 ekime verdiler :(((( dua edin kızlar :(
Bunu taa anne karnında öğrenmiştik ozamandan beri hep korkuyorum
1,512,441 soru
24,669,200 cevap
367,164 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın