kizlar ebebe üye oldum hediiye geliyor diye 35 tl geldi kargo 4 tl yazıyor sizce hangisini alim oglumun plstik biberonu var oda cok eskidi bide koku yapıyor kararsiz kaldim
1,512,486 soru
24,669,900 cevap
367,198 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın