Bendede var 3 yaşında biri 1 buçuk yaşında biri zor bi süreç evet ama Allaha şükür bisekilde geçip gidiyor zaman canları sagolsun ama hiç kimseye dert yanmadim bugüne kadar rabbimin gücüne gider allahim olmayanlarada nasip etsin inş zorda olsa kolayda olsa daha çok ufaklar
1,512,690 soru
24,672,344 cevap
367,335 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın