0 oy
1,508 göst.
Diğer kategorisinde (119 puan) tarafından

Kızlar ben 38+1 oldum bebek 3 buçuk kilo olmuş 1 hafta 10 güne kadar normal doğmazsa alırız dedi doktor 10 güne kadarda kilo alırsa nasıl doğacakki :(

35 Cevaplar

0 oy
(49,836 puan) tarafından

Ben 4 kiloyu pirtlattim.kizz korkma nolcak kafa omuz.ciktimi bitti o kısim.az zorlar benim oğlum birde iki haftada önde gidiyodu gelişimi doktorlar doğunca bile çok sevdi kocamanmis bu ya diye :D

-Reklam-
0 oy
(2,718 puan) tarafından
Kuzum cok kilolu olursa normal deneme bence hem sana zarar heryeri yırtar atar hemde bebebgi çikarcaz diye kolunu ne cikarrlar b3nim buyuk oglanda doktr oyle demisti 
(119 puan) tarafından
Ne kadar doğdu peki canım
(4,852 puan) tarafından
O doktorların hepsi *****
(2,718 puan) tarafından
Gel bun şasir iste 3600 dogdu ama haznede daraldi zaten sezaryan oldu kilolu diyende kendi doktorm degildi kendi doktorum oynama olabilir 600 gr kadar eksik yada fazla dogabilir demisti
0 oy
(194 puan) tarafından
bn 3 650 ile normal dogum yaptim nedn olmasin 
0 oy
(194 puan) tarafından
bn 3 650 ile normal dogum yaptim 
0 oy
tarafından
37+6 da 3500 doğdu canım normaldi çok beklettiler yordular bebeği acil sezeryan a alındı korkma kuzenim normal 4500 de doğurdu 40 haftada
0 oy
(4,852 puan) tarafından
Mis gibi de doğar doktorlar mal mal konuşuyorlar anne korksun da suniyi basalım sezeryan basalım istiyorlar amaçları dogurtup kurtulmak 

Ben 4100 doğurdum hiç bir zorluğu yok Allah onu eziyet diye göndermedi herhalde
0 oy
tarafından
Olur neden olmasinki
0 oy
tarafından
Son haftalarda eski kdaar hızlı kilo almaz , ayrıca çatın müsaitse yoarsin 
0 oy
(1,019 puan) tarafından
Canım benim kızım 3 kilo 750 grm doğdu
0 oy
(4,341 puan) tarafından
Annem hep kilolu bebekler daha rahat doğar derdi küçük bebek zor çıkıyormuş 
0 oy
tarafından
Kız 4 buçuk kilo ile doğum yapan var korkma hem bebek kilolu olunca doğum daha kolay olurmus eskiler öyle diyo
0 oy
tarafından
4 ay once 4 kilo dogdu kizim :) gorunce sok oldum bu nasil 4 kilo cok kucuk geldi bana : D
0 oy
(10,369 puan) tarafından
37 +0 iken 3100 dendi doğurdum iki gün sonra 2190 gram . O yüzden kendini kötüye alıştırma bebeğine müdahale de ettirme bırak o ne zaman kendini hazır hissederse gelecek zaten 
0 oy
(1,034 puan) tarafından
Ultrason la 200 300 fark edyorr
0 oy
(16,142 puan) tarafından
Elbet çıkacak kız korkma 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 187 göst.
13 Mayıs 2026 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Miniminnak (5,104 puan) tarafından soruldu
+1 oy
8 cevap 363 göst.
+1 oy
2 cevap 194 göst.
13 Mayıs 2025 Diğer kategorisinde UykusuzBirAnne (1,796 puan) tarafından soruldu
+1 oy
2 cevap 322 göst.

Kategoriler


1,512,206 soru

24,666,250 cevap

366,991 kullanıcı

...