Kızlar ben 38+1 oldum bebek 3 buçuk kilo olmuş 1 hafta 10 güne kadar normal doğmazsa alırız dedi doktor 10 güne kadarda kilo alırsa nasıl doğacakki
Ben 4 kiloyu pirtlattim.kizz korkma nolcak kafa omuz.ciktimi bitti o kısim.az zorlar benim oğlum birde iki haftada önde gidiyodu gelişimi doktorlar doğunca bile çok sevdi kocamanmis bu ya diye
1,512,206 soru
24,666,250 cevap
366,991 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın