Kızlar her ay 240 karda geln fatura bu ay 890 karda gelmiş inanın cildircam ya gerçekten ben dışarı çıkmıyorum para harcamiyom diye her gün gelen günden daha kötü napacan şaşırdım yazık degilmi ben kızıma yatak alma hayali kurar Ken gelen faturaya bakın Allahiniz aşkına yazık degilmi hepimizin kocası akşama kadar deli gibi çalışıyor eve zam 250 geldi al eletrtik böyle al gelen zam cebe görmeden çıktı gitti inan şuan ağlıyorum o kadar zoruma gitti keşke hiç geçim derdi i bilmeseydim en çokta çocuğuma açıyorum diğerleri gibi gezdiremedigim için giydiremedim için bıktım artık
1,512,749 soru
24,673,344 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın