0 oy
207 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (4,908 puan) tarafından

Kızlar her ay 240 karda geln fatura bu ay 890 karda gelmiş inanın cildircam ya gerçekten ben dışarı çıkmıyorum para harcamiyom diye her gün gelen günden daha kötü napacan şaşırdım yazık degilmi ben kızıma yatak alma hayali kurar Ken gelen faturaya bakın Allahiniz aşkına yazık degilmi hepimizin kocası akşama kadar deli gibi çalışıyor eve zam 250 geldi al eletrtik böyle al gelen zam cebe görmeden çıktı gitti inan şuan ağlıyorum o kadar zoruma gitti keşke hiç geçim derdi i bilmeseydim en çokta çocuğuma açıyorum diğerleri gibi gezdiremedigim için giydiremedim için bıktım artık

image

notu ile kapatıldı: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
36 cevap 2,094 göst.
12 Ocak 2022 Aile & Aşk kategorisinde Papatyasever (4,908 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 474 göst.
3 Şubat 2022 Diğer kategorisinde Arzumm (1,297 puan) tarafından soruldu
0 oy
23 cevap 2,029 göst.
24 Şubat 2021 Aile & Aşk kategorisinde Nneeeeehir (216 puan) tarafından soruldu
0 oy
20 cevap 1,146 göst.
2 Mart 2022 Diğer kategorisinde Kezban Demirdelen (1,274 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,749 soru

24,673,344 cevap

367,397 kullanıcı

...