Kumbara aldım kendime eşimden harçlık diye kopardiklarimi ve bozuklukları atıyorum birde dolap hesabında saatiklarim oluyor onlarıda koyuyorum . Eşim marketci olduğu için pazara vs gitmiyorum ekmegide eşim alıyor yani bana verilen parayi markete vs harcamıyorum
1,512,676 soru
24,672,187 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın