İnek Çiftliğine karşı kahve içmeyende ne bilim kar yağıyor kahve iceyim dedim sizler neler yapıyorsunuz
Afiyt olsun kuzu , bizimde ev boğaz manzaralı değil karşımda bina ve okul var yani
Hee manzaran güzelmiş afiyet olsuun
1,512,541 soru
24,670,593 cevap
367,234 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın