0 oy
133 göst.
Diğer kategorisinde (99 puan) tarafından
Arkadaşlar dün kürtaj oldum.bebegimi patolojiye gönderdi doktor. Sonucu ne zaman çıkar. 8 haftalıken Durmuş kalbi.inceleme sonucu cinsiyeti de belli olurmu.bilgisi olan varmı. Merak etim.
notu ile kapatıldı: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 269 göst.
0 oy
7 cevap 423 göst.
17 Ocak 2021 Diğer kategorisinde Bsr (33 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 644 göst.
15 Ocak 2021 Aile & Aşk kategorisinde Lorinaz. (99 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 393 göst.
14 Eylül 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Dacc (151 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,747 soru

24,673,323 cevap

367,392 kullanıcı

...