0 oy
1,093 göst.
Diğer kategorisinde (699 puan) tarafından
Ya kızlar kızlarımın yattığı odaya elektrikli soba koydum hava çok soğuk usurler diye koydum neyse ay şimdi düşünüyorum. Bu gece devrilse hadi priz erirse hadi o ısıtan panel varya o patlarsa 1 saattir başında beklıyorum. 

26 Cevaplar

0 oy
(64,966 puan) tarafından
Sobayi kapat canim sende kizlarin yaninda yat 
-Reklam-
0 oy
(3,620 puan) tarafından
Kapat canm ya korkarim bem elekteikli sobadan
0 oy
(3,417 puan) tarafından
O sobanın başını sbaaha kadar beklerim valla ben daha da evhamligimdir sakın uyuma Allah göstermesin o devrilmese bile elektirikte sabaha kadar durmasın 
0 oy
(1,784 puan) tarafından
Anksyete ile ilgisi yok analık böyle bişey ve korkuların mantıklı . Tuluk ısıtıp yataklarına koy yatarken çıkarırsın. Sobayıda söndürür çıkarsın gerisi Allah kerim
0 oy
(3,247 puan) tarafından
Odayı ısıt ve sobayı komple kapat fişini mutlaka çek kaldır kenara merak etme. Isı normale dönünce üstleri örtülüyse vücut ısıları aynı kalır. 
0 oy
tarafından
sende orda yat en iyisi

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 366 göst.
23 Şubat 2023 Aile & Aşk kategorisinde Ben (607 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 323 göst.
11 Mart 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 649 göst.
9 Aralık 2020 Diğer kategorisinde NAiF BiRi (246 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 195 göst.
31 Temmuz 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Ezgic 211 (208 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,519 soru

24,670,265 cevap

367,213 kullanıcı

...