Napiyosunuz kizlar biz iki gecedir uyumayip sabahliyoruz böyle gozlerim mahvolfu dağınıklık için kusura bakmayın :))
Evet eltimle otruyoruz
Kızım çoktan uyududa ben kendim rahatsizim.Sobanin önünde oturuyorum
Bizde kızımla aynı sekildeyiz babamız yok eltim ( ablam ) var yanımızda
Oyy maşallah barekallah tatlılığa bak ben de bebeleri uyuttum şükür benim de 5 aylık küçüğüm çok huysuz ama canları sağolsun :)
1,512,191 soru
24,666,078 cevap
366,981 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın