0 oy
1,194 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde tarafından
Ben doğumdan sonra sütümün kesilmesi için o haptan kullandım şimdi çok korkuyorum tekrar hamile kalırsam sütüm inmezse diye doktor kontrolünde kullandım tabiki ama doktora sormayida unuttum şimdi çok korkuyorum hamile kalsam sütüm iner demi hapın bir sakıncası olmaz demi 

1 cevap

0 oy
(2,192 puan) tarafından
Ben kullandım ilk bebeğimi kaybettiğim için 6 ay sonra hamile kaldım doğunca sütüm hemen geldi 3 ay önce bıtakılması gereken hap zaten 2 tane kullanılıyo sıkıntı olmuyo yani 
tarafından
Ay teşekkür ederim bende bebeğimi kaybettim sütüm de indi kesmek için mecbur kullandım bende 6 ay sonra hamilelik düşünüyorum sen sezeryan mi oldun
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 2,366 göst.
26 Eylül 2023 Aile & Aşk kategorisinde Casperiye (11,828 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 396 göst.
9 Temmuz 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde mlkb (38 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 387 göst.
0 oy
0 cevap 219 göst.
17 Haziran 2023 Diğer kategorisinde Sirindn (2,387 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,661 soru

24,672,002 cevap

367,302 kullanıcı

...