0 oy
154 göst.
Diğer kategorisinde (430 puan) tarafından
Kizlar bir kac gundur karnmin alt kisminda ani sanci olub geciyor. Gun icinde 6 7 kere filan. Ama dayanilmaz aci diyil. Normal mi acaba? 11hafta olunca doktora gidicem. Sizde durumlar nasil?

1 cevap

0 oy
(16,142 puan) tarafından
Çok ağrı varsa hemen git 
(430 puan) tarafından
Yok bazen oluyor gun icinde
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 135 göst.
20 Şubat 2023 Diğer kategorisinde Nisa17 (371 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 253 göst.
16 Mayıs 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde rumeysataskin (253 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 278 göst.

Kategoriler


1,512,435 soru

24,669,106 cevap

367,159 kullanıcı

...