0 oy
110 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Gebe bölümünde sorularıma yanıt bulamıyorum :'( belki burda bulurum 7 aylık hamileyim plt değerim 100 çıkıyordu 2 aydır 85 80 çıkıyor bu durumu yaşayan var mı sağlık ocagindaki doktor dahiliye ve kadın doğum doktoruna sor dedi kendi doktorum şimdi bakmayacaz ona diyor ne zaman bakacaksın doğum sırasında mi delirecem bir sürü şey okuyorum yok kanama olursa durmazmis falan filan gebeyken bu düşüklüğü yaşayan var mı strese girdim:ninja:

8 Cevaplar

0 oy
(1,456 puan) tarafından
Konu hakkında çok bir bilgim yok ama eğer önemli bir konuysa doktorun o riske girmez canım ve tedavi altında tutar seni 
tarafından
Ne bileyim ama çok stres yaptım sağlık ocagindaki öyle diyor kendi doktorum başka diyor burda yaşayan kişilerinde yazdıklarına baktım çoğu ben takviye aldım diyor doktor kan veriyormuş haftaya doktora gideceğim tekrar yine soracağım beni dahiliye ye de yolladı sağlık ocagindaki doktor um diyeceğim
(1,456 puan) tarafından
Aynen haftaya doktorunla konuş erteleme önemli şey olabilir
tarafından
Teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
(20 puan) tarafından
Canım benimde öyle hemen bulunduğun şehrin üniversitesi hastanesi ne git beyaz kan verirler riskli hastasın ben iki gebeliğimde de çok fena oldum seni korkutmiyim ama tedavi olursan sıkıntı olmaz inşallah ama acil olarak üniversitesi hastanesi ne git bu aylar çok tehlikelidir
0 oy
(20 puan) tarafından
Özele mi gidiyorsun özele gidiyorsan bırak orayı son anda hemen ne yapıyorsan yap diyorlar ben başıma gelenleri anlatırım ama korkarsın diye söylemiyorum tedavi olursan hiç sıkıntı çıkmaz canım
tarafından
Devlete gidiyorum doktorumda hastanenin en iyi doktoru yanı sıra bulamıyorum 7 aylık hamileyim 2 aydır söylüyorum hocam benim plt değerim 85 çıkıyor diye tamam şuan bakmayacagiz ona dedi bana haftaya tekrar gidecem ben korkuyorum herkes birşey söylüyor beyaz kan alan varmış tedavisi varmış diyeceğim
0 oy
(482 puan) tarafından
Kuzum öncelikle sakin ol ve ya doktor yada hastaneni değiştir başka bi doktora görünüyorsun ve yaşadıklarını anlatıyorsun önceden önlem alınmalı tedavi olunmalı son ana birakilmamali
tarafından
Teşekkürler olmazsa başka doktora da sorayım tamam ama doktorum da çok iyi hastanenin 3n güzel doktorlarından sıra bulamiyorum :(
0 oy
(828 puan) tarafından
. Aptt vs  ne durumda?  Hematolojiye gidip kanama ile ilgili tahlil ver devlet Hastanesi'nde. Perinatolojiye gidebilirsin. Gebelik sebebli plt yuksekligi ve düşüklüğü olabiliyor. B12 ve folik asit değerlerin nasıl immün rahatsızlığın varmız enfeksiyon?  Gebelik sebebi ile de dusebiliyor.
0 oy
(2,253 puan) tarafından
Benimde öyleydi özele gidiyordum Dr değerlerin 100 ve üzerinde olmazsa doğumu biz yaptıramayiz demişti . O yüzden devlet Hastanesi'ne de gidiyordum nolur nolmaz diye. Ve hematoloji Dr takip ediyordu her ay kan veriyordum cam var ona da kan döküyorlar Dr odasında mikroskopla bakıyordu . Takip edilmen lazim. Şekerin yoksa bol bol keçi boynuzu pekmezi, siyah üzüm ye. Kan değerlerin yükselsin, kötüsünü aklına getirme ama dikkat et ins bişey olmaz. Hematoloji Dr bana normal doğum bile yapabilirsin demişti bir ay düşüp diğer ay biraz yükseliyordu mesela. Son ay 110 fln olmuştu .
0 oy
(2,253 puan) tarafından
Ayrıca 100 tam sınır her ihtimale karşı yine de senin takip edilmen lazımdı doğuma surda az bişey kalmış hemen hematolojiye git. Ama ona direkt sıra vermiyorlar dahiliye Dr gidiyorsun o yönlendiriyor. 
0 oy
(481 puan) tarafından
Canım benim küçüklüğümden beri var bu hastalık. Hematoloji dr varsa ona git yoksada dahiliye bölümüne git sonra kendi doktorunu bilgilendiririm. Sonra bakıcaz demesi çok saçma
tarafından
İşte bende bilmiyorum ki tedirgin oldum haftaya gideceğim tekrar hem kadın doğuma hemde dahiliyeden randevu alacağım

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 369 göst.
0 oy
6 cevap 90 göst.
27 Nisan 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Sevval25 (21 puan) tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 210 göst.
14 Mart 2022 Diğer kategorisinde Aysegulsevdaa (10 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 545 göst.
15 Ağustos 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu

246,848 soru

7,201,935 cevap

27,063 kullanıcı

...