+1 oy
233 göst.
Diğer kategorisinde (1,344 puan) tarafından

Millet kocam horluyo der ama ben :D bebek yatak odasındaki beşikte dakka başı uyaniyo diye oturma odasındaki salincagina geldik burda da kaynanam horluyo. En iyisi geri odamizaa gidek

7 Cevaplar

0 oy
(21,858 puan) tarafından
Hahahaa kaynananla bir mi oturuyorsun canım ☺
(1,344 puan) tarafından
Yok canım misafir şimdi. O gelmeden önce oğlumla burda yatıyoduk alışmış beşiğinde yatmıyo
(21,858 puan) tarafından
Yaaa neyse sağlık olsun canım ☺
-Reklam-
0 oy
(92,117 puan) tarafından
kalk git hemen    
(1,344 puan) tarafından
Aynen gidiyom :)
0 oy
(1,057 puan) tarafından
Benim de kaynanam annem babam esim herkes horluyor valla ;))
(1,344 puan) tarafından
Ay Allah'tan eşim horlamaz yoksa kafayı yerdim. Sese çok hassasım asla gürültüde uyuyamıyorum
0 oy
(383 puan) tarafından
Benimde kocam horluyo ben napim kalkıp git dedim sen git diyi
(1,344 puan) tarafından
Allah'tan eşim sessiz uyur yoksa her gece salona taşınırdım
0 oy
(418 puan) tarafından
:D mutluluk postudur gibi olmuş gulumseyesim geldi :)) yarın kaynana'na söyle başka odada yatsın :D anne burası daha rahat demeyi ihmal etme :)
(1,344 puan) tarafından
Yok kız bı haftalığına misafirim denir mi öyle salon serin oluyo :))
(418 puan) tarafından
O zaman yastığını değiştir dicem bu sefer de yanlış anlar :D sakal bıyık durumuna döndü :) neyse canım iyi tarafından bak bu sayede bebişin odaya alışacak :))
(1,344 puan) tarafından
İnşallah ya bende alıştırmak istiyom zaten ne zamana kadar oturma odasında yatcaz. Aylardır ayrı yatiyoduk
(418 puan) tarafından
Canım kaynanam iyi ki geldin diyip boynuna atlarsin sonra :)
(1,344 puan) tarafından
Sonraya gerek yok zaten iyiki geldin diyom :)) aylardır kafam bu kadar rahat değildi
0 oy
(1,345 puan) tarafından
Ayyy nefret ederim horlanilmasindan ve asla uyuyamam boğasim gelir 
(1,344 puan) tarafından
Bendede :( kaçtım hemen Allah'tan eşim horlamaz
0 oy
(7,426 puan) tarafından
Kazı çalışması var belli ki

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 153 göst.
12 Mart 2022 Diğer kategorisinde Gaynanamgalpben (160 puan) tarafından soruldu

246,011 soru

7,164,965 cevap

27,013 kullanıcı

...