0 oy
387 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (11 puan) tarafından
İyi geceler arkadaşlar anneler eşi anlayışsiz olan var mi

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Yani 10 günü gecebilirde ne alaka yani annemin evi sanami sorucam kaç gün kalicagimi adam olsaydinda paran olsaydı doğumunu evimde yapsaydim
(11 puan) tarafından
Eşimin işi dolayısıyla evimde yapamiyrm mecburiyetten yani keyfi durum dan değil . Ama canımı sıkan sartlamasi.
-Reklam-
0 oy
(8,909 puan) tarafından
Kendi bildiğimi yapardım. 10 günlük çocukla beni yollarda perişan edecek zihniyette birini umursamazdim
0 oy
(31,459 puan) tarafından
Şimdiye kadar ne zaman gittim ne kadar kaldım karışmadı bu yaz ilk kez oğlumla gideceğim çocuktan ayrı kalacak diye az kal erken gel diyeceğini düşünüyorum ama huzursuzluk ederse onun ailesi tarafa gittiğimizde onuda ben burnundan getiririm 

İlgili sorular

+4 oy
22 cevap 1,504 göst.
11 Nisan 2025 Diğer kategorisinde Huzurum91 (15,589 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,234 soru

24,666,674 cevap

367,033 kullanıcı

...