Valla bende öyle bir çene VARKİ bazen terliği indiresim geliyor ağzımın ortasına ama iyi geliyor yaaa rahatlıyorum
Boş konuşup milletin kafasını şişirmektense hiç konuşmam daha iyi çok konuşanı sevmem milletin orasını burasını konuşmam konuşandanda nefret ederim ailen ve arkadaşlarım dişinda herkesle muhatap olmam huyum bu çok ta konuşmayı sevmem )
1,512,160 soru
24,665,678 cevap
366,963 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın