İkisini de ayrı ayrı beğenmiştim kızlar çok kararsız kalmıştım ikisini de aldım çok teşekkür ederim yine de fikirleriniz için ❤️
Ben demiştim ikisini de al diye Güle güle kullan güzelim
Çok güzel ya benimde var benzerleri güle güle kullan canım
1.si daha cok yakismistj ama guzel gunlerde kullan insallah
Güzel günlerde kullan canim çok hoşlar
1,512,532 soru
24,670,467 cevap
367,226 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın