0 oy
156 göst.
Diğer kategorisinde (430 puan) tarafından
Kizlar dun usg gittim. 10+6haftalik hamileyim. Esimin halasiyla gittim. Yakindi hastaneye geldi orda oldugumu soyleyince. Neyse iceri girdik. Bebegimin kalp atislarini duydum rahatladim. Halama elimle video cek diyorum bende goreyim unuttu cekmedi gormedim mende bebegimi( doktor usg resmini ckartdi. Ama Ordada cok kucucuk uzaktan cekmis anlasilmiyor. Halama sordum bebeg gorunumundeydi artik dedi. Basin ve ellerin oynatiyormus. Ayaklarin diyil. Aklima takildi. Ayaklarini oynatmamasi normal mi sonra oynatir mi? Birde basini oynatmasi ara sira normal mi yoksa sadece el ve ayaklarini mi oynatmasi gerekir? 2hafta sonra 2li test icin yine gidicem vu sefer bende gorucem bebegimi. Esimle beraber

2 Cevaplar

0 oy
(187,442 puan) tarafından
kiz o nasi hala 10 haftalik bebegin basi eli nasi anladi dr soylemedikve ben anlamiyom
(430 puan) tarafından
Yok yani gayet gorunuyordu bebek gorunumunde ve en yakinnan baktilar. Ben ekrani goremedim uzaniyordum
-Reklam-
0 oy
tarafından
Sen şimdiden böyle pimpiriklenirsen ohooo, öyle usgde hersey net gozukmez zaten daha minicik bebek, 8-9 aylık bebekleri bile her dakka oynarken goremezsn usg de 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 185 göst.
30 Aralık 2021 Diğer kategorisinde LEMAN339 (430 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 308 göst.
0 oy
7 cevap 561 göst.
29 Kasım 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde 30052020 (801 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 1,222 göst.
13 Kasım 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Serapemir (60 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,482 soru

24,669,797 cevap

367,193 kullanıcı

...