0 oy
243 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (897 puan) tarafından
Bebeğim iyi kalp atışı falan iyi ama kanama alanı var sürekli leke leke kan geliyor yatıyorum hastanede :( böyle olup sağlıklı doğum yapan var mı.. 

3 Cevaplar

0 oy
(568 puan) tarafından
Bende baslarda oyleydim 2 kez kaldim bi 6. Haftamda bi 8.haftamda kese etrafinda kanama alanlarim vardi cok büyük pihtilar düşürüyodum. Surekli dinledim ve stresimi en aza indirdim su an 34 haftaligiz
(897 puan) tarafından
İnşallah ben de sağlıkla o haftaları görürüm moralim çok bozuk
-Reklam-
0 oy
(2,136 puan) tarafından
Ben varım canım. Geçen sene bu zamanlar bende 9 haftalık hamileyken kanamam oldu. 5 gün hastanede yattım. Eve gelince de bir süre yattım iş yapmadım progestan kullandım. Çok şükür ve bebeğimi sağlıkla kucağıma aldım. Şuan 6 aylık olduk. Kendine dikkat et bol bol su içip dinlen iş falan yapma. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah.
(897 puan) tarafından
Amin inşallah canım inşallah ben de bebeğimi kucağıma alırım:(
0 oy
tarafından
Senin haftanda bnm yoğun kanamam vardi 1 gun yattim  kanama kesildi ara ara lekelenmelerim oluyordu şimdi bebem kucagimda  :)) saglikla kucağına al inşallah

İlgili sorular

0 oy
21 cevap 671 göst.
2 Eylül 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Kardelen.kardelen (77 puan) tarafından soruldu
+1 oy
9 cevap 456 göst.
0 oy
24 cevap 1,386 göst.
26 Mayıs 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Selcan123 (293 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 898 göst.
2 Kasım 2021 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,782 soru

24,673,779 cevap

367,418 kullanıcı

...