2 defa ölen kişinin ismini koyulması bana göre hoş değil bence başka isim bulun nice isimler var canım çocuğumun adı olmuş kişiyle anılmasını istemem şahsen ben öyle düşünüyorum yine de sen bilirsin
Rabbım hayırlı evlat etsin inşallah sağ salim kucağına al kuzunu
1,512,223 soru
24,666,403 cevap
367,001 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın