Kızlar 1 saatir **** oldum şebeke var ama ne arayabiliyorum nede msj atabiliyorum ama net çekiyor bu ne saçmalık bebeğim dün asi oldu baya huysuzlanıyor eşime ulaşamıyorum bile kafayı yicem
Bende hala elime ulaşamıyorum
1,512,221 soru
24,666,412 cevap
367,006 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın