Ot değil de çekilmiş fındık fıstık sandim
Okunuşu gibi yazacam yazılışı farklı mı bilmiyorum ama paryavşağı derler bizde Sovuk algınlığı na tiskinmeye usutmeye iyi gelir
1,512,452 soru
24,669,308 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın