0 oy
249 göst.
Diğer kategorisinde (318 puan) tarafından
Kızlar adet günümü 3 gün geçti dün test yaptım negatif . Böyle olup sonra hamile çıkan oldu mu ? 
notu ile kapatıldı: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
(8,496 puan) tarafından
Şüpheli ilişkinin üzerinden en az 12 gün geçtiyse gebelik varsa çıkması gerekir
(318 puan) tarafından
12 gün geçtiğini sanmıyorum.  9 veya 10 gün olmuştur.  Eşim korunuyor prezervatifle ama ben sanki patlak gibi hissettim gibi eşim yok diyor  eminim diyor . Ama daha adet olmadım normalde bir hafta erken oluyorum
(8,496 puan) tarafından
12 gün olunca tekrar yap kuzum
(318 puan) tarafından
Olabilir diyorsun yani :(((
(8,496 puan) tarafından
Olabilir demiyorum varsa ilişki üzerinden en az 12 gün geçince çıkar şuan sn boşa evham yapıyosn
Sen nasıl korunuyosn daha öncede korunurken olmuş prezervatif falan mı ?
(318 puan) tarafından
Evet prezervatif.  Ekstra hap da kullanıyorum. Ama maddiyattan bu ay alamadım
(8,496 puan) tarafından
Geri çekilmeyle kaldıysan o korunma değil ki ah be kuzum  daha öncede böyle hamile kalmışsn
(318 puan) tarafından
Yok geri çekilme değil prezervatif.  Eşim kendinden emin ama ben değilim patlak olduğunu hissettim
(8,496 puan) tarafından
Kız patlak olsaydı dökülürdü habgi marka bizde prezervatif kullanıyoruz şükür hiç yırtık çıkmadı
(318 puan) tarafından
Değişiyor durex ve ok
-Reklam-

İlgili sorular

+4 oy
4 cevap 364 göst.
5 Nisan 2025 Diğer kategorisinde Asabii (1,454 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 936 göst.
6 Haziran 2024 Moda kategorisinde Gammmze (1,328 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 282 göst.
16 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Tansugoc (1,347 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 167 göst.
29 Aralık 2023 Diğer kategorisinde Gebebirqnne! (0 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,267 soru

24,666,944 cevap

367,044 kullanıcı

...