Balım büyük mu bilemiyorum ama ben tostta pisirdigim balığı yerken parmaklarını yiyorum
Içine soğan sarımsak limon üstüne zeytinyağ yüz karabiber üstüne ufak çizikler içlerine sarımsak sikistiruyrom yağlı kağıda sarılı 5 10dk nefisss
1,512,294 soru
24,667,240 cevap
367,056 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın