0 oy
200 göst.
Diğer kategorisinde (430 puan) tarafından
Iy aksamlar kizlar. Bir sorum olucakti. Ikili test vericem yarin. Aç mi gitmeliyim tok mu?

3 Cevaplar

0 oy
(206 puan) tarafından
Ben aç gitmiştim canım 
(206 puan) tarafından
Kaçta gidiceksinki hastahneye
(430 puan) tarafından
Oylen. Olmazsa ertesi gun sabah
(206 puan) tarafından
Eğer dayanamiyorsan sabahtan git bi utrasondan bakacaklar bide kan vereceksin bu kadar yani
(430 puan) tarafından
Tamam canm tesekkurler
(206 puan) tarafından
Rica ederim canım
-Reklam-
0 oy
(33,511 puan) tarafından
Farketmez nasıl istiyorsan 
(430 puan) tarafından
Cok sagol canm
0 oy
(1,987 puan) tarafından
Bende 3 hafta sonra gidicem beklemede kalayim
(430 puan) tarafından
Insallah canm

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 365 göst.
29 Ekim 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Sebnem (141 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 620 göst.
15 Temmuz 2021 Diğer kategorisinde minnakannee (17 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 157 göst.
27 Nisan 2021 Diğer kategorisinde Blablabla (102 puan) tarafından soruldu
+3 oy
5 cevap 260 göst.

Kategoriler


1,512,451 soru

24,669,301 cevap

367,168 kullanıcı

...