Valla canim esimde dedesini cok severdi rahmetli oldu tutturdu veli dedemin ismini koyacam daha bebegime isim bulma hayali bile kuramadım ilk bebegim birde üstüne kaynanam kalkmış kayinbabanin isminide koyun yanina diyor orhan veli olsun diye kocam kabullendi illede o olacak dedi sinirden oturdum ağladım neden benim bir hakkım yokmus gibi sorulmuyor bana dedim defalarca bu isimler kullanıldı her seferinde moralim çok bozuldu sonra esim kalkti haklısın seninde hakkın var koymaya sadece veli katicam dedi yanında sen kat dedi birazda olsa rahatladım en azından birini ben katabilecem
1,512,267 soru
24,666,953 cevap
367,045 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın