0 oy
1,955 göst.
Diğer kategorisinde (254 puan) tarafından
İlk oğlum olduğunda erkek olucagını duyar duymaz kaynanam Kayın babamın ismini koyun dedi emri vaki sekılde esımde sankı çok güzel bir ısımmıs gibi hevesle tamam koyucam zaten dedi Kayın babamın adı memiş, esımde Efe ısdedı memişefe koydular. Hiç ısdemedım arda koyalım bari dedım dinlemedi esım çok üzülüyorum ıkı gün sonra çocuk çok uzulucek

42 Cevaplar

0 oy
(1,990 puan) tarafından
Mehmet olsun bari 
-Reklam-
0 oy
(3,417 puan) tarafından
Ayyy ben okul çağına gelince düşünemiyorum o çocuğun psikolejisini valla şimdiki devir çok farklı çocuklar herşeyle alay eder olmuşlar ama büyüyünce kendi degistirebiliyor 18 yaşından sonra

İlgili sorular

0 oy
28 cevap 812 göst.
28 Aralık 2021 Diğer kategorisinde Alya-! (10 puan) tarafından soruldu
0 oy
30 cevap 1,081 göst.
0 oy
14 cevap 541 göst.
21 Ocak 2023 Aile & Aşk kategorisinde _GaRDeNYa_ (519 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 286 göst.
13 Ocak 2023 Aile & Aşk kategorisinde Reyhan.. (8 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,304 soru

24,667,468 cevap

367,069 kullanıcı

...