0 oy
222 göst.
Diğer kategorisinde (40 puan) tarafından

Merhaba herkese son zamanlarda yaşadığım bir sorun olarak yere düşen emziklerimiz tüy topluyordu. Bu konuda önce marka ile alakalı bir sorun olduğunu sansam da aslında emziklerin silikon yapıda olmasından kaynaklı olası bir durum olduğunu öğrendim. Öğrendiğimden bu yanada da kullanım sonrasında ya wee babanın emzik saklama kutusunu kullanıyorum yada emzik askısını bu şekilde sorunu çözebildim.

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 300 göst.
0 oy
19 cevap 555 göst.
22 Eylül 2020 Diğer kategorisinde Ozgen (2,272 puan) tarafından soruldu
0 oy
19 cevap 799 göst.
10 Temmuz 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde Hawa (1,552 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 378 göst.

Kategoriler


1,512,317 soru

24,667,660 cevap

367,075 kullanıcı

...