0 oy
325 göst.
Diğer kategorisinde (11,989 puan) tarafından
dogurdum 40 kımda cıktı ılk adetımı 40 kım cıktıktan kac gun sonra oluyo
notu ile kapatıldı: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

6 Cevaplar

0 oy
(22,058 puan) tarafından
1 ay snra falan olur
(11,989 puan) tarafından
tesekur ederım
-Reklam-
0 oy
(16,433 puan) tarafından
Kişiden kişiye değişiyo kuzum ya
(11,989 puan) tarafından
merak etım  ve genemı ağrılı olur kı
(16,433 puan) tarafından
Doğumdan sonrada ağrı oluyo ne yazıkki,ben hiç inanmıyorum doğurunca ağrın olmaz lafına asla asla asla :))
(11,989 puan) tarafından
anladım tm
tarafından
Benim ikinci doğumdan sonra adetlerim sancısız geçiyor
0 oy
(620 puan) tarafından
Kiz kardeşim 6 ay sonra oldu. Ablam 11 ay sonra ben hemen oldum. Kişisel bir olay canim ya
(11,989 puan) tarafından
Anladım tesekur ederım
0 oy
(187,432 puan) tarafından
13 ay snr olmustum
(11,989 puan) tarafından
baya uzun
0 oy
(49 puan) tarafından
Ben 40 imdan hemen sonra oldum. Düzenli şekilde her ay aynı gün oluyorum
(11,989 puan) tarafından
ısallah benımde olur hemen
0 oy
(3,473 puan) tarafından
Ben normal günü gelince olmuştum bir iki hafta içinde 
(11,989 puan) tarafından
ısallah benımde oyle olur

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 356 göst.
12 Mart 2021 Diğer kategorisinde sedahas (20 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 462 göst.
11 Haziran 2022 Aile & Aşk kategorisinde Erdeminn annesiii (15 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 196 göst.
0 oy
4 cevap 296 göst.
1 Şubat 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,404 soru

24,668,711 cevap

367,145 kullanıcı

...