Benim düdüklüm bu emsan 2,5 yıldr kullanıyorum emsan markasi ama son zamanlarda sesi falan tuhaf cıkmaya başladı kullanmıyorum ondan acaba bozuldumu birde ilk başta düdüklünün altını cok mu acmak lazım yoksa kısık ateşmi kızlar
1,512,230 soru
24,666,607 cevap
367,020 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın