İhlasta müşteri temsilciliği yapmıştım birkaç aydır işten ayrildim. Öncelikle cihaz garantili de olsa bakim yapilcaksa bakım parası alınır tamamen işçilik gerektirdiği için. Onun haricinde cihazın garantisi olsaydı müşteri kaynaklı bir durum yoksa sizden ücret alınmadan cihazın motoru değişirdi. Sanırım plus ışıklı bir cihaz kullanıyorsunuz. Cihazın parcalarini dışardan temin etmeniz biraz zor temin etseniz de uyum sağlamaz parçaları olmayadabilir. Motoru taktirinca 1 yıl parça garantiid vardır yani yapılan islemle ilgili değişen parçayla ilgili 1 yıl içinde sorun olursa bunu tekrar servise gönderirsiniz yapılır . Bence yaptırın servisle iyice görüşün biraz sert çıkışın ki önem verilsin işlem yapılırken bazen baştan sagmalar olabiliyor siz iyice tembihleyin size ve teknisyene verilen fişe detayli işlem yapılsin ilgilenilsin diye not dusulsun .