Ahhh ahhh ağlayasın geldı bıze çıkmadı şark bu sene de gondermedıler bızı 4. Senemız 5. Sene de çıkar mı bılmem ama bız
Van
Dıyarbakır
Şanlıurfa
Erzurum seklınde yapacaktık hoş Van ıle dıyarbakır sagolsunlar gıdıp de donmedıklerı ıcın polısler zor cıkıyor
Van edremitteydik çok rahat ettik merkezi yerler gayet iyi siz cocuklusunuz merkeze veriler büyük ihtimal.
1,512,636 soru
24,671,599 cevap
367,284 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın