0 oy
279 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (285 puan) tarafından
.......... 

2 Cevaplar

0 oy
(96 puan) tarafından
32 adedi 60 tl idi cnm
(285 puan) tarafından
Sakaaa çok olmuş ya minies ozamn daha iyi
(96 puan) tarafından
Valla bende molfix kullanıyodum iki seferdir bimden aldım pişik yapmadı devam edicem
(285 puan) tarafından
Kç yas da canm
(96 puan) tarafından
20 aylık cnm
-Reklam-
0 oy
(187,523 puan) tarafından
burda almisti biri tanesi 2 tl mis
(285 puan) tarafından
TSK wwderm
(39,750 puan) tarafından
2 lira yok sevda 6 numaranın tanesi 1.71
(187,523 puan) tarafından
burda 2 diye okuduydun bimin 6 numarasi varmi
(39,750 puan) tarafından
Evet var.daha gecenlerde 4 paket aldım 6 numara

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 380 göst.
3 Şubat 2021 Diğer kategorisinde Reyyreyyy (165 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 339 göst.
12 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 363 göst.
19 Temmuz 2022 Diğer kategorisinde Meleklerim3 (285 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 491 göst.
16 Aralık 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,806 soru

24,674,036 cevap

367,433 kullanıcı

...