0 oy
213 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (88 puan) tarafından

  Pazar günü bu besige bakmıştım aslında beğendim ama ortasında destek yoktu. Bebek içine yatınca ikiye katlanır yani. Ama satıcı kızında pek bilgisi yok gibiydi bu beşikten alıp memnun kalan varmı. 

image

3 Cevaplar

0 oy
(370 puan) tarafından
Bundan kullanıyorum icinde tahtasiyla gelmişti ince sunta gibi bişi var
(88 puan) tarafından
Yani mantıklısı o çünkü içinde incecik bı sünger yatak vardı    elimi içine koydum  ortası çöktü bebek içinde  sıkışır ama kız bu şekilde dedi
(370 puan) tarafından
Başka yerlere bak
-Reklam-
0 oy
(1,572 puan) tarafından
Ben baska bir sayfadan almistim bu modele benzer kullandim ama icin de tahtasi var yattigi yerde ve ustunde d3 ince sunger gibi biseyi oluyor
0 oy
(13,346 puan) tarafından
Bir kaç ay öncesinde 250 TL idi :(((
(88 puan) tarafından
Herşey bı kaç ayda o kadar degistiki hızına yetişmek mümkün degil

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 652 göst.
17 Kasım 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 168 göst.
0 oy
4 cevap 282 göst.
0 oy
1 cevap 158 göst.

Kategoriler


1,512,371 soru

24,668,342 cevap

367,120 kullanıcı

...