Pazar günü bu besige bakmıştım aslında beğendim ama ortasında destek yoktu. Bebek içine yatınca ikiye katlanır yani. Ama satıcı kızında pek bilgisi yok gibiydi bu beşikten alıp memnun kalan varmı.
1,512,371 soru
24,668,342 cevap
367,120 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın