Merhabalar kızlar.
Bugün bebeğimin 4 aylık aşısını yaptırdım. Bir de bu damlayı verdiler. Kan ilacı imiş. Artık bunu da kullanacakmışız demir ilacına ek olarak. Ebe "tadı biraz kötü, içmek istemeyebilir, zorlayalım, çok kusarsa muadil başka bir marka veririz" dedi. Siz kullandınız mı annelerim? Nasıl etkileri oldu sizde?
1,512,183 soru
24,666,019 cevap
366,978 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın