İsaret parmagini 18.aya kadar kullanmamasi normal . Ben de pimpirikli biri olacagim asla aklima gelmezdi surekli sizin gibi takip ediyorum. Şimdi de taktim cocuğum sma midir acaba diye
1,512,296 soru
24,667,256 cevap
367,057 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın