Nasılsınız kızlar? Ben çok yorgunum hemde hergün tempo bi tık daha yoğun çünkü elhamdülillah yavrularıma artık yetişebiliyorum ve çok mutluyum bu saatte hazırladım beslenmesini eşime suyundan çayına kadar kekik çayına sarımsaklı sütüne kadar yaptm çok mutlu oluyorm herşeyim tastamam yavaş yavaş alıştık galiba ))
1,512,817 soru
24,674,188 cevap
367,438 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın