6 haftalık gebelikte mide bulantım yok, bebeği göremem normal mi?

0 oy
423 göst.
1 Kasım 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (74 puan) sordu

Mide bulantım kusmam yok normalmi 2 hamileligimde yaşamistim bunda 6 haftalik kesem var bebek gormek.icin 2 hafta bekle dediler tedirgin oluyorum bi sorun yoktur insallah

Gebelik haftası 6

15 Cevap

0 oy
2 Kasım 2025 (157 puan) cevapladı

Ne guzel erken baslamamis bulantiniz. Ama bellide olmsz bu haftalardan sonrada baslayabilir her hamilelik ayni belirtileri vermiyor.

-Reklam-
0 oy
2 Kasım 2025 (100 puan) cevapladı

İçiniz ferah tutun babada söylemişti doktor keske var Bebek yok dedi 2 hafta sonra gel dedi ben genelde 3 hafta bekledim gittim kalpli atışında benegide gördüm sizde görürsünüz inşallah 

0 oy
2 Kasım 2025 (100 puan) cevapladı

Bulantı da bendede olmuyordu.o haftalarda 9 haftalık oldum Yeni Yeni bidem bulanıyor 

0 oy
2 Kasım 2025 (585 puan) cevapladı

26 haftalık hamileyim hiç midem bulanmadı. Hiçbir belirti yaşamadım. Normal yani. Her hamilelikte bulantı yaşanacak diye bir kural yok. Hatta sevinmelisiniz ne güzel sorunsuz bir hamilelik geçirme ihtimaliniz var. Bulantılar yüzünden yemek yiyemeyen, uykularından bulantıyla defalarca uyanan hatta nefes almakta zorlanan hamileler gördüm. Bulantı yaşamamak bir lütuf. Bebeğin kalp atışı ve ultrasonda görünmesi için 8-9. haftaları beklemenizi tavsiye ederim. Sağlıklıdır korkmayın. Gebelik belirtileri hormonal değişimlere vücudunuzun verdiği tepkilerdir aslında. Demek ki vücudunuz o hormonal değişimleri kaldırabilecek düzeyde yeterli şuan öyle düşünün. Sağlıkla gelsin. 

2 Kasım 2025 (74 puan) yorumladı
Cok sagolun
0 oy
2 Kasım 2025 (347 puan) cevapladı

Yoo olmayabilir hepsi birbirinden baska oluyor içinizi karartmayin bende oglumda dinazor gibi uyuyodum şimdi kızımda enerjigim değişiklikler olur ki birde hafta da erken bir iki haftaya farkliliklar başlar 

0 oy
2 Kasım 2025 (43 puan) cevapladı

Bende yok diye sevindim ama 2 hafta sonra başladı 16. Haftaya kadar sa kustum 

0 oy
2 Kasım 2025 (3,110 puan) cevapladı

Benim hiçbir hamileliğimde bulanti olmadı hicbir belirtim olmadi genelde

0 oy
2 Kasım 2025 (1 puan) cevapladı

Bence normal , hiç midem bulanmadı benimde ilerleyen sürede ara ara oldu ama kusmadım . Sadece 1 kere demir ilacından kustum 4. Ayda onu da hemen değiştik sorun kalmadı. Bulantı ve kusma olmaması hatta bence şans :)

0 oy
2 Kasım 2025 (10 puan) cevapladı

Benim ikinci çocuğumda miğde bulantim sifirdi olabilir yani ben de 6 haftalikti gittim kalp atışı bile yoktu iki hafta sonra gittim o rahme yeni yeni yerleştiği için olabiliyo☺️

0 oy
2 Kasım 2025 (817 puan) cevapladı

Tabii ki de hayır yani herkesten Vücudu çok farklı özellikle mesela Bazı kadınlar hiç midesi bulanmıyor bazıları da mesela doğuma kadar çekiyor Bu hani Seninle alakalı bir durum bu kötü bir şeydir değil Mesela ben iki kızım da çok fenaydı aşırı fenaydı ve bebeği de 9 haftalıkken falan gördüm ben ikinci Kızımı da 7 haftalık ama o da alttan muayene ile yani Öyle zaten hemen bebek gözükmez kese gözükmez acele etme mide bulantısı da daha yeni yeni başlar O da olursa yani olmaya da bilir ki inşallah olmaz Rahat bir hamilelik geçirirsin

2 Kasım 2025 (74 puan) yorumladı
İnsallah cok sagol
0 oy
2 Kasım 2025 (847 puan) cevapladı

Benim 8 - 16 haftalar arasi vardi bulantilarim hicte olmayabilir

0 oy
2 Kasım 2025 (1,231 puan) cevapladı

Benim de bulantım olmadı 7. Haftadan sonra başladi 14 15 te azaldı hiç olmayabilir de inşallah olmaz bebekte sağlıklıdır öyle düşünme ❤️

2 Kasım 2025 (74 puan) yorumladı
İnsallah cok sagolun icim rahatladi
0 oy
2 Kasım 2025 (4 puan) cevapladı

Her gebelikte bulantı olmuyor. Ben 33 haftalık hamileyim ve bulantım olmadı.  Sadece ellerimde uyuşma var 17. haftadan beri. Sağlıkla kucağınıza akın inşallah. 

0 oy
2 Kasım 2025 (450 puan) cevapladı

Ben ilk gittiğimde 5 haftalık dediler ve bebeğin kalpmatışı yokdu daha ama bebeğin kesesi oluşmul ve beslenme şeyi işde kordon herhalde o var dedi sana böyle bişi dedimi yoksa hiçmi görünmüyor dedi.

(Bide bende hiç bulamtı kusma çekmedim şuan 23 haftalığım rahat ol her hamile kadın mide buşantısı çekecek diye bir şey yok)

2 Kasım 2025 (74 puan) yorumladı
Keseyi gordu 2 hafta sonra gel bebek ve kalp atişinida gprururz geç dollenme olabilir 10 haftaya kadar normal dedi
0 oy
2 Kasım 2025 (920 puan) cevapladı

Ya ne güzel bulantınız yok bu çok ıyı bırsey ben 4. Haftadan berı cekıyorum şu an 9. Haftadayım ılac kullanmama rağmen kusuyorum canım günlük yaşantımı aşırı etkılıyor keseye gelımce 8. Haftaya kadar gorunemeyebılır normal yanı belkı geç dollenme olmustur 

2 Kasım 2025 (74 puan) yorumladı
Evet oyle dedi ama işte tedirgin oluyo insan

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

6 haftalık gebelikte mide bulantısı olmaması normal mi?
6 haftalık gebelikte mide bulantısı veya kusma yaşamamak tamamen normal bir durumdur. Her kadının gebelik süreci kendine özgüdür ve mide bulantısının olmaması bebeğin sağlıklı gelişmediği anlamına gelmez. Birçok hamilelikte mide bulantısı hiç görülmeyebilir veya farklı haftalarda başlayıp bitebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
6 haftalık gebelikte keseyi görüp bebeği görememek ne zaman düzelir?
6 haftalık gebelikte sadece gebelik kesesinin görülmesi oldukça yaygındır ve genellikle 7 ile 9. haftalar arasında bebek ve kalp atışı izlenebilir. Doktorların bu aşamada 1-2 hafta beklemeyi önermesi, embriyonun gelişimini net bir şekilde görmek için standart bir takip sürecidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik belirtilerinin olmaması hamilelikte risk teşkil eder mi?
Gebelik belirtilerinin kişiden kişiye değişmesi nedeniyle mide bulantısı gibi şikayetlerin yokluğu tıbbi bir risk teşkil etmez. Sağlıklı bir hamileliğin tek göstergesi belirtiler değil, yapılan ultrason muayeneleri ve kandaki beta-hCG değerlerinin düzenli artışıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kaçıncı haftada hamilelikte bebek ultrasonla net görülür?
Gebelik kesesi genellikle 5. veya 6. haftada görülürken, embriyonun ve kalp atışlarının net olarak izlenmesi çoğu zaman 7. haftadan itibaren gerçekleşir. İlk muayenede bebek görülmediyse 10-14 gün sonra yapılan kontrol randevusu gelişim takibi için yeterlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
İkinci hamilelikte mide bulantısı yaşayıp üçüncüde yaşamamak neden olur?
Her hamilelik kendi hormonal dinamiklerine sahiptir ve önceki gebeliklerde bulantı yaşamış olmak, sonraki gebelikte de aynı belirtileri göstereceğiniz anlamına gelmez. Vücudun hormon değişimlerine verdiği tepkiler hamilelikten hamileliğe farklılık gösterebilir ve bu durum genellikle tamamen sağlıklıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 364 göst.
0 oy
5 cevap 622 göst.
15 Temmuz 2022 Doğum kategorisinde Nurzmc (201 puan) sordu

1,512,218 soru

24,666,353 cevap

367,000 kullanıcı

...