Benim başımdan bir düşük gebelik geçti. Kese ve crl 6. hafta ile uyumlu idi ilk başta. 7. hafta da kese haftası ile uyumlu idi. 8. haftada kese küçülmüştü. Embriyo kan pıhtısına ayrılmıştı. Kesenin içinde bebek yoktu yani artık. Doktorum sağlıklı bir gebelik değil. Düşük olmuş dedi. Hiç kanamam olmadı. Buna ‘sessiz ölüm’ denirmiş tıp literatüründe. Kürtaj oldum. Doktorum bana bu süreçte yol gösterdi. Çok şükür 2 ay sonra tekrar gebe kaldım. Seni çok iyi anlıyorum. Ben de ilk başta çok üzüldüm ağladım hep bir kabahatli aradım ama sonra kabullendim.
Hakkınızda hayırlısı olsun 💐 Doktorlarınızdan yol göstermesini isteyin onların görevi bu. Ölü gebelik sizi zehirler çünkü çok fazla bedeninizde kalırsa