36 haftayım. Gece düzenli ıkı saat sancı olıp bıraz dınlendırıp Gine oluyordu. Gecen hatta doguma gırdım sancı düzensiz lestı sancıyı durdurup servıse aldı 35 haftaydım. Doguma, almasınım senebı 3 cm acıklıgım vardı oglumuda 3 4 cm cavarı doguma gırdım 2 saatte dogum olmuştu köyden gelımce bıde 36 da dogum yapınca gondermedı. Dogurtmak ıcın değilde konturoş etmek ıcın aldıgımı ılerlıycekmı dıye. O yuzden aldığımı servıste takıp edelım dedı. Ilacserum derken çıktım cumartesi gece Nisan geldı hatta agrımda, vardı. Sonra geçti dün geldıbugunde birazcık açılma yavaş, yavaş oluyor. Galiba ama sancı yok gece. Cok kötü catı ağrım oldu sureklı belkı kanala yerleşiyor bılmıyorum saten 31 den berı bası aşağıda. Kanala yakın dı ciğer geliştirici vurdular. Bakalım beklıyorum. Oglumdada. Nısam su gelmedı gıttımde 4cm dı ağrım hafıf. Vardı 4 cu gebelık bu 4 cu dogum olcak ıns. Diyeceğim herkez her dogum farklı hatta hepsı farklı ıdı benım. Bakalım ne zaman gelcek pasa