Hangi ildesiniz? Çoğu doktor ve hastane desteklemiyor İstanbul da sadece Zeynep Kamil hastanesi destekliyor. Devlette sıcak bakmıyorlar hep olumsuz söylemler oluyor. Ama 2-3 sezeryan sonrası bile normal doğum yapmak mümkün Bence özele gitmek için para biriktirin.